Un nou record al Chinei. Analiștii au făcut anunțul
Autor: Antonia Popescu
Data publicării:
Cel mai mare retailer online chinez, Alibaba Group Holding Ltd
Cel mai mare retailer online chinez, Alibaba Group Holding Ltd
Cel mai mare retailer online chinez, Alibaba Group Holding Ltd, se aşteaptă să depăşească recordul de vânzări de anul trecut cu ocazia Zilei Celibatarilor, sărbătorită în China la 11 noiembrie, chiar dacă economia ţării încetineşte, transmit DPA şi Reuters.

Ziua Celibatarilor este cel mai mare eveniment de cumpărături online din lume, depăşind vânzările combinate din SUA de Black Friday şi Cyber Monday. Alibaba, care a lansat în 2009 Ziua Celibatarilor, înregistrat anul trecut vânzări de 213,5 miliarde de yuani (30,70 miliarde de dolari), în creştere cu 27% faţă de nivelul din 2017. Din 2009, principalele platforme de comerţ electronic ale Alibaba, Taobao şi Tmall, înregistrează vânzări anuale record.

China va fi în 2020 gaura neagră a cărnii de porc

Sărbătoarea va începe la miezul nopţii (duminică, 16.00 GMT) cu o gală televizată la care participă numeroase staruri, inclusiv celebra Taylor Swift. Va putea fi cumpărată o gamă largă de produse, de la articole de băcănie la parfumuri şi maşini aparţinând unor branduri străine de top. Analiştii se aşteaptă şi în acest an la vânzări record, în pofida încetinirii economiei chineze şi a războiului comercial dintre SUA şi China.

Într-un studiu realizat de firma de consultanţă Oliver Wyman, 60% din respondenţi au spus că intenţionează să achiziţioneze produse din import cu ocazia Zilei Celibatarilor. 'În acest an va fi al 11-lea festival din 11.11 (11 noiembrie), cu peste 200.000 de branduri participate şi un milion de noi produse oferite. Ne aşteptăm să participe 500 de milioane de clienţi, cu aproximativ 100 de milioane mai mult faţă de anul trecut', se arată în comunicatul Alibaba. China sărbătoreşte în fiecare an la 11 noiembrie, Ziua Celibatarilor, care a devenit totodată şi cea mai importantă zi de cumpărături online, un fel de replică combinată la Black Friday şi Cyber Monday.

În China, legătura dintre oamenii singuri şi această zi de 11 noiembrie (11.11) este dată de cifra '1', care face trimitere la singurătate, iar sărbătoarea este un fel de replică la adresa Valentine's Day. Burlacii chinezi obişnuiesc să organizeze petreceri în această zi, pretext folosit pentru a-şi căuta un partener sau o parteneră. Alţi retaileri au început să extindă conceptul în Hong Kong şi Taiwan.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Obligații noi pentru bănci față de clienții cu credite

Într-o mișcare care ar putea aduce un val de alinare...

Start-Up Nation. Condiții noi pentru cei care vor să aplice

Ministerul Economiei și Antreprenoriatului propune o...

Germania estimează o creştere economică de 0,3%

Miercuri, în cadrul unei conferințe de presă la Berlin,...

Tesla propune o nouă mașină-minune. Cât mai repede posibil

Și ce dacă rezultatele financiare pe primul trimestru al...

Boeing va plăti în avans pentru a-și menține producția

Producătorul american de avioane Boeing va plăti un...

ANOFM: Încep 139 de programe de formare profesională

139 programe de formare profesională vor începe în luna...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel