Uber are o nouă funcție. Despre ce e vorba
Autor: Antonia Popescu
Data publicării:
Uber face pasul
Uber face pasul
Uber le va cere, în România, tuturor utilizatorilor, şoferilor şi curierilor, să confirme faptul că poartă o mască de protecţie sau că îşi acoperă faţa înainte de o cursă sau livrare, potrivit unui comunicat al companiei.

Măsurile de siguranţă pe care compania le ia în România includ şi panouri separatoare instalate gratuit în maşini, o listă de măsuri pe care atât utilizatorii, cât şi şoferii trebuie să le respecte în timpul cursei, materiale cu informaţii despre siguranţă amplasate în maşini şi echipament de protecţie pentru şoferi.

Astfel, începând de săptămâna viitoare, tuturor şoferilor, curierilor şi utilizatorilor Uber din România le vor fi afişate în aplicaţie informaţii referitoare la siguranţă, alături de o listă de măsuri pe care trebuie să le respecte, înainte de o cursă.

Muncitori întorși din Austria, abandonați de autorități pe câmp

Şoferilor li se va cere să îşi facă un selfie pentru a confirma că poartă o mască de protecţie sau că îşi acoperă faţa, prin intermediul tehnologiei de verificare din aplicaţie. Cei care nu respectă această măsură nu se vor putea conecta şi nu vor putea utiliza aplicaţia. În plus, aceştia vor fi rugaţi să confirme că au luat măsuri suplimentare de siguranţă, cum ar fi dezinfectarea maşinilor în mod regulat sau oferirea de dezinfectant pentru mâini călătorilor. Compania va echipa gratuit maşinile şoferilor cu panouri separatoare din plastic în următoarele săptămâni, după ce, în ultima lună, le-a oferit acestora produse dezinfectante.

Călătorii vor primi în aplicaţie notificări referitoare la siguranţă, înainte de începerea unei curse. Aceştia vor fi rugaţi să confirme că au luat câteva măsuri-cheie recomandate de autorităţile de sănătate publică, cum ar fi spălarea mâinilor înainte de urcarea în maşină, alegerea banchetei din spate în timpul călătoriei şi deschiderea geamurilor pentru a facilita ventilaţia.

Aceste noi măsuri de siguranţă vor fi introduse începând de luni, 18 mai, şi vor rămâne în vigoare până la finalul lunii iunie, când vor fi revizuite conform următoarelor recomandări oficiale de sănătate.

Compania anunţă că a luat o serie de măsuri pentru siguranţă. Printre acestea se numără: panouri de protecţie în maşini; broşuri cu informaţii despre siguranţa în timpul epidemiei COVID; produse dezinfectante.

Încă de la începutul epidemiei, Uber menţionează că a luat o serie de măsuri importante pentru a se asigura că toţi utilizatorii platformei sunt în siguranţă. Printre acestea se numără includerea ultimelor informaţii de sănătate publică în aplicaţie şi oferirea de asistenţă financiară de până la 14 zile oricărui şofer sau curier diagnosticat cu COVID-19 sau care a fost obligat să se auto-izoleze. Acestea se adaugă la asigurarea gratuită AXA, care acoperă cazurile de îmbolnăvire, rănire, concediile de maternitate sau paternitate pentru toţi şoferii şi curierii din Europa.

La nivel global, Uber investeşte 50 de milioane de dolari pentru a se asigura că fiecare şofer şi curier are acces la echipament de protecţie şi produse de curăţenie şi dezinfectante necesare pentru a lucra în siguranţă pe platformă. Parte din această iniţiativă, compania va achiziţiona şi distribui peste 7 milioane de măşti şi peste 350.000 de produse dezinfectante şi de curăţenie pentru şoferii şi curierii din Europa.

În plus, în Regatul Unit, Uber va încheia un parteneriat cu Unilever, pentru a pune la dispoziţia şoferilor şi curierilor britanici truse pentru igienă, cu planul de a extinde această iniţiativă în mai multe ţări din Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Trusele vor conţine, printre altele, spray antibacterian universal Cif şi gel cu alcool pentru mâini Lifebuoy.

"De luni de zile îi încurajăm pe oameni să rămână acasă pentru siguranţa lor şi a şoferilor care continuă să ofere curse indispensabile. Acum, pe măsură ce oraşele se redeschid iar oamenii se pun din nou în mişcare, luăm noi măsuri pentru a-i ajuta să rămână în siguranţă şi să aibă grijă de sănătatea lor de fiecare dată când utilizează Uber. Aceste măsuri includ parteneriate precum cel încheiat cu Unilever, pentru a ne asigura că şoferii, curierii şi pasagerii au acces la echipamentele de siguranţă de care au nevoie pentru a lucra sau a călători într-un mod sigur", a spus Dara Khosrowshahi, CEO Uber

În continuare, Uber îşi ia angajamentul de a lucra alături de guverne şi autorităţi locale de sănătate publică pentru a-i ajuta pe oameni să rămână în siguranţă atunci când folosesc aplicaţiile Uber. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

O importantă companie intră pe piața energiei din România

Este vorba despre unul dintre cei mai mare dezvoltatori...

Bosch avertizează asupra unui posibil nou val de concedieri

Orice reduceri de personal vor fi efectuate "cu simţul...

Mai multe servicii BRD nu vor fi disponibile. Anunţul băncii

BRD anunţă noi lucrări de mentenanţă a sistemelor...

De ce România riscă să piardă banii din PNRR. Răspunsul MIPE

Comisarul european Celine Gauer, responsabil în cadrul...

Alți doi Arnault intră în board-ul grupului LVMH

În vârstă de 31 și 29 de ani, Alexandre și Frédéric...

Prețul petrolului s-a stabilizat după o scădere abruptă

Prețurile la cele două referințe de petrol au recuperat...


pixel