Starbucks trădează și vinde prin Nestle cafea în China
Autor: DCBusiness Team
Data publicării:
Starbucks este una dintre cafenelele favorite ale chinezilor
Starbucks este una dintre cafenelele favorite ale chinezilor
Nestle a anunţat joi că a început să vândă cafea sub brandul Starbucks în China, încercând să-şi majoreze cota de piaţă într-o ţară în care consumul de cafea este scăzut comparativ cu standardele globale, transmite Reuters. 

Nestle, cel mai mare grup alimentar din lume, a plătit anul trecut 7,15 miliarde de dolari în numerar pentru o licenţă globală nelimitată, care-i va permite să vândă şi să distribuie cafeaua şi ceaiurile Starbucks în afara cafenelelor. În februarie, produsele sub brandul Starbucks au început să fie vândute în Europa, Asia şi America Latină. 

Iniţial Nestle va vinde 21 de produse Starbucks pe platforme online, cum ar fi Tmall (deţinută de Alibaba) şi JD.com, precum şi în birouri şi în hoteluri din oraşele importante. 

"Credem că piaţa chineză este cea mai excitantă în general, dar în special pentru cafea deoarece consumul pe cap de locuitor este destul de scăzut comparativ cu nivelul din Asia", a afirmat Rashid Aleem Qureshi, şeful subsidiarei Nestle din China. 

Decizia vine după ce în primul semestru din 2019 vânzările au încetinit în China - a doua mare piaţă a Nestle. 

În statul asiatic, consumul pe cap de locuitor este de aproximativ şase ceşti pe an, faţă de 400 în Japonia şi 300 în Coreea de Sud, a informat Nestle. 

Această alianţă globală va aduce experienţa Starbucks în milioane de locuinţe din întreaga lume prin intermediul Nestle, a afirmat şeful Starbucks, Kevin Johnson. 

Magnatul cafenelelor din India a fost dat dispărut

Cafeaua este populară în rândul generaţiei millennials, care a crescut cu Starbucks şi este dispusă să plătească pentru produsele companiei. 

Recent, Starbucks Corp, cel mai mare lanţ de cafenele din lume, a anunţat că vrea să-şi tripleze veniturile şi să-şi dubleze numărul de unităţi în China. Până la sfârşitul lui 2022, Starbucks vrea să ajungă la 6.000 de cafenele, faţă de aproximativ 3.300 de unităţi în 141 de oraşe din China, în prezent. 

Starbucks domină piaţa cafelei din China, deşi se confruntă cu o concurenţă în creştere din partea rivalilor mai mici, similară valului de buticuri unde se vinde cafea şi de cafenele mai ieftine care au apărut în Statele Unite. 

În 2017, compania a lansat pe piaţa chineză prima cafenea de tipul "Reserve Roastery", în care clienţii au ocazia să urmărească procesul, de la prăjirea boabelor până la turnarea cafelei în ceşti. De asemenea, pot fi gustate numeroase sortimente de cafea.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

România are încă un aeroport la standarde Schengen

Lucrările de modernizare și extindere a Aeroportului...

BHP vrea să ”aprindă” întreaga industrie a cuprului

Anglo American a confirmat primirea unei oferte de...

EasyJet recrutează: Are nevoie de 1.000 de piloți

Compania aeriană britanică deschide un program de...

Drone militare: Producătorii modelelor folosite în conflicte

Modelele de drone și aplicațiile acestora s-au înmulțit...

Revolut a ajuns la 10.000 de angajați

Revolut, fintech-ul britanic cu peste 40 de milioane de...

Numărul muncitorilor filipinezi urmează să crească cu 50%

În cadrul primei ediții a Săptămânii Prieteniei...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel