Specialiștii au DECIS: VEDETELE acestei veri NU sunt SANDALELE
Autor: Simona Haiduc
Data actualizării:
Data publicării:
Este ceva vesel și comod
Este ceva vesel și comod
Nu a existat vreun concurs internațional, vreun seminar sau altceva de genul acesta. Vinovată este, de fapt, cântâreața americană Nicky Minaj. A postat o fotografie pe rețelele de socializare, oamenii au văzut, le-a plăcut și au dat năvală să comande același tip de încălțăminte. Dar a fost o cerere atât de mare, încât specialiștii au decis: aceasta este vedeta verii. 

Și culmea, nu este vreo invenție senzațională, iar de eleganță nici nu se pune problema. În schimb, sunt comozi, colorați, veseli, haioși. Despre ce este vorba? Despre saboții de cauciuc ai mărcii americane Crocs, desemnați cea mai populară tendință de încălțăminte pentru vara anului 2021, după cum relatează cotidianul The Independent. Materialul relevant este publicat de Independent.

Experții în ale modei au ajuns la această concluzie după ce zilele trecute, rapperul Nicki Minaj a postat o fotografie pe contul său de Instagram, încălțată cu o pereche de crocși de un roz aprins și cu decorațiuni sclipitoare.

Postarea a devenit virală și, potrivit The Unique Supplier, vânzările companiei au crescut, într-o singură zi, cu 4900%, comparativ ziua anterioară. O situație similară a avut loc pe site-ul oficial Crocs: din cauza fluxului de comenzi, magazinul online a avut probleme cu preluarea comenzilor.

Citește și Balerini pentru Meghan Markle. O afacere INEDITĂ de 700 milioane dolari

The Independent notează că, pe lângă Nicki Minaj, alte vedete au devenit fani ai saboților de cauciuc, inclusiv muzicianul hip-hop Amir Thompson, cântărețul pop Justin Bieber, rapperul Post Malone și artistul japonez Takashi Murakami, care au colaborat cu marca Crocs.

În aprilie, interpretul Amir Thompson, cunoscut sub numele de Questlove, a apărut la Premiile Academiei în saboți Crocs placați cu aur de 24 de karate. Încălțare la care a ”asortat” un costum negru. 

Compania americană Crocs a fost înființată cu scopul de a fabrica și distribui saboți din spumă. Pantoful a fost dezvoltat inițial pentru plimbări cu barca, dar a devenit rapid extrem de popular printre cadrele medicale. Primul model, The Beach, a fost prezentat în anii 2000 în Florida. De atunci, s-au vândut peste 300 de milioane de perechi de crocși. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

România are încă un aeroport la standarde Schengen

Lucrările de modernizare și extindere a Aeroportului...

BHP vrea să ”aprindă” întreaga industrie a cuprului

Anglo American a confirmat primirea unei oferte de...

EasyJet recrutează: Are nevoie de 1.000 de piloți

Compania aeriană britanică deschide un program de...

Drone militare: Producătorii modelelor folosite în conflicte

Modelele de drone și aplicațiile acestora s-au înmulțit...

Revolut a ajuns la 10.000 de angajați

Revolut, fintech-ul britanic cu peste 40 de milioane de...

Numărul muncitorilor filipinezi urmează să crească cu 50%

În cadrul primei ediții a Săptămânii Prieteniei...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel