Urmărește dezbaterea live

Pandora mizează pe Generaţia Z pentru a-şi creşte vânzările
Autor: Antonia Popescu
Data publicării:
Pandora mizează pe Generaţia Z pentru a-şi creşte vânzările
Pandora mizează pe Generaţia Z pentru a-şi creşte vânzările
Producătorul danez de bijuterii Pandora a anunţat marţi că intenţionează să producă piese îndrăzneţe pentru a-i atrage pe tinerii cumpărători şi a-şi creşte semnificativ vânzările în SUA şi China, astfel încât să-şi atingă ţinta de majorare a veniturilor cu 6 - 8% în perioada 2021 - 2023, transmite Reuters.

Cel mai mare producător mondial de bijuterii, în funcţie de capacitatea de producţie, a mai informat că mizează pe o marjă de profit operaţional de 25 - 27% în 2023.

Pandora a încercat să îşi împrospăteze imaginea pentru a-i cuceri pe cei din Generaţia Z, persoanele cu vârsta cuprinsă între 6 şi 25 de ani, şi care, potrivit Bank of America, sunt în număr de aproximativ 2,5 miliarde, adică 32% din populaţia globului, urmaţi de Mileniali, cei cu vârsta între 25 şi 40 de ani, care reprezintă 22% din populaţia totală.

"Dacă te uiţi la Generaţia Z şi Mileniali, în 2025 aceştia ar urma să reprezinte peste 60% din consumul de lux la nivel mondial aşa că trebuie să ne ascuţim creioanele", a spus directorul general de la Pandora, Alexander Lacik.

În prezent, grupul danez generează 70% din vânzările de pe platforma sa Moment de pe urma brăţărilor din argint cu talismane ce pot fi colecţionate, dar speră că va putea pune la punct un nou pilon de creştere sub forma pieselor destinate special tinerilor. În scurt timp, firma va lansa mai multe piese în colecţia Pandora Me, care anterior a fost promovată de actorul şi modelul englez Millie Bobby Brown, şi care sunt mai ieftine şi au un look mai neprelucrat decât bijuteriile convenţionale precum broşele sau lanţurile.

Croația ar putea adopta euro până în 2023. România NU se grăbește

Alexander Lacik a preluat postul de CEO al Pandora în 2019, în urma concedierii predecesorului său, care a lansat mai multe avertismente de profit şi nu a reuşit să scoată pe piaţă noi produse inovative. Una dintre principalele priorităţi ale lui Lacik este să dobândească un cap de pod pe piaţa din China, cea mai mare piaţă mondială pentru bijuterii, unde deocamdată gradul de penetrare a mărcii daneze este foarte mic.

Pandora a dezvăluit că vrea să îşi tripleze veniturile în China, comparativ cu nivelul din 2019, şi să îşi dubleze vânzările în SUA.

Pentru a putea face faţă cererii, Pandora va investi un miliard de coroane daneze (159 milioane de dolari) pentru a-şi extinde capacitatea de producţie cu 60% sau aproximativ 80 de milioane de bijuterii anual, prin construirea unei noi uzine în Vietnam şi extinderea actualelor sale uzine din Thailanda. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Explozie la Petromidia. Plan Roşu de intervenţie

O explozie puternică s-a produs, vineri, la rafinăria...

Valabilitatea cardurilor de energie a fost prelungită

Veşti bune pentru beneficiarii cardurilor de energie. 

Cumpărături în weekend. Important este ce spune românul

Ce scandal, câteva discuții, dezbateri, câtă zarvă și...

Țările de Jos au deschis prima linie de testare Hyperloop

O nouă eră a călătoriilor începe în Europa odată cu...

Smart Band 8 Pro, un ceas conectat foarte lăudat

Smart Band 8 Pro este unul dintre cele mai competitive...

China, campioană a energiilor regenerabile

Anul 2023 a stabilit un nou record în privința...


pixel