Model de business post-pandemie. Abonamente pentru cafenele
Autor: Mara Ivan
Data publicării:
O încercare de a-și păstra clienții
O încercare de a-și păstra clienții
Lanţul britanic de sandwich-uri şi cafele Pret A Manger a anunţat că va introduce un sistem de abonament pentru băuturi, încercând un nou model de business care speră că îi va permite să supravieţuiască pandemiei, transmite Reuters.

Pret A Manger are 367 de magazine în Marea Britanie, multe amplasate pe străzile principale, în apropiere de staţiile de transport în comun şi birouri, care acum sunt în mare parte părăsite deoarece oamenii preferă să lucreze de acasă.

Începând de marţea viitoare, Pret A Manger va lansa serviciu intitulat "YourPret Barista", conform căruia clienţii vor beneficia de cinci băuturi pe zi preparate de un barista, fie cafea, ceai, ciocolată caldă, smoothie sau frape, în schimbul unui abonament de 20 de lire sterline (26,5 dolari) pe lună. În plus, toţi consumatorii care se vor înscrie la noul abonament vor beneficia şi de o lună gratuită, începând de marţi.

Deşi acest serviciu este o sursă garantată de venit, Pret A Manger riscă să înregistreze pierderi în cazul în care clienţii vor comanda numărul maxim de băuturi permis de noul abonament. "Serviciile pe bază de abonament, precum Netflix şi Spotify, au jucat un rol important în menţinerea optimismului nostru în perioada izolării şi, după ce am văzut pe social media cât de încântaţi sunt clienţii să revină la băuturile lor favorite, am decis să ne lansăm propriul nostru serviciu", a declarat directorul pentru food & coffee de la Pret A Manger, Briony Raven.

Citește și Dacia devine autonomă. Renault se reorganizează

Luna trecută, Pret A Manger a anunţat că va elimina 2.800 din cele 8.000 de locuri de muncă din Marea Britanie, în condiţiile în care vânzările au scăzut cu aproximativ 60%, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Rivalii de la Costa Coffee au anunţat şi ei că restructurarea impusă de pandemia de COVID-19 ar putea însemna eliminarea a până la 1.650 de locuri de muncă.

Guvernul britanic a lansat o campanie de comunicare pentru a-i încuraja pe angajaţi să revină la birou şi a relansa economia. Premierul Boris Johnson a subliniat printre altele avantajele revenirii la birou şi a menţionat faptul că cei care lucrează în regim de telemuncă sunt vulnerabili la concedieri. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

FMI cere Germaniei să cheltuiască mai mult

În schimb, Franța și Italia au fost îndemnate să fie mai...

Bitcoin a efectuat a patra sa înjumătățire

Bitcoin și-a finalizat vineri "înjumătățirea", un...

Ştirile dimineţii. Veşti bune pentru români

Ştirile dimineţii, 20 aprilie 2024. 

Oficialii Nissan, pesimişti cu privire la profitul anual

Nissan a înrăutăţit estimările anuale de profit.

Tesla recheamă mii de modele Cybertruck în service

Cunoscutul producător de mașini electrice, deținut de...

Benzină și motorină. Guvernul ungar vrea să umble la prețuri

Subiectul figurează pe agenda de săptămâna viitoare a...


pixel