ING Bank România, profit net de 599 milioane lei
Autor: Mara Ivan
Data publicării:
Este o creștere semnificativă față de anul anterior
Este o creștere semnificativă față de anul anterior
ING România a realizat un profit net de 599 milioane lei în primele trei trimestre, iar profitul brut a ajuns la 704 milioane lei la finalul primelor nouă luni, în creştere cu 17% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, susţinut de puternica evoluţie comercială, conform unui comunicat al băncii.

Veniturile au crescut cu 13%, la 1,537 miliarde de lei, datorită dinamicii volumelor comerciale. Costurile operaţionale au ajuns la 675 milioane lei, în creştere cu 3% faţă de septembrie 2018, influenţate de creşterea numărului de angajaţi şi a salariilor. Şi costurile de risc au crescut la 158 milioane lei, în acelaşi ritm cu evoluţia creditării.

Baza de clienţi activi din divizia de Retail a crescut cu 122.000 în ultimele 12 luni, ajungând la 1,4 milioane, o creştere de 10% faţă de anul trecut. Numărul clienţilor care încasează venituri recurente în conturile de la ING a crescut cu 15%, la 930.000.

Cota de piaţă în volumul creditelor angajate a ajuns la 10% la finalul lui septembrie. Volumul creditării a crescut la 26,9 miliarde lei, mai mult cu 9% respectiv 2,2 miliarde lei în 12 luni. Portofoliul de credite este preponderent generat de segmentul Retail, cu 61% dintre credite oferite clienţilor persoane fizice. Comparativ cu anul trecut, creditarea în segmentul IMM-urilor a crescut cu 8%. Rata creditelor neperformante este de 3,4% din totalul volumelor de credite acordate.

Citește și Topul băncilor cu cele mai mici dobânzi pentru creditele de nevoi personale

Volumul depozitelor a ajuns la 34,3 miliarde de lei la finalul celui de-al treilea trimestru, o creştere de 16% respectiv 4,7 miliarde în ultimele 12 luni. Cota de piaţă ajunge astfel la 9,5%, comparativ cu 9% cât înregistra după cele nouă luni din 2018, rezultat influenţat şi de numărul crescut de clienţi ce încasează venituri recurente în conturile ING.

"Numărul de utilizatori şi interacţiunile cu banca continuă să crească. Peste un milion clienţi au accesat aplicaţia ING Home'Bank în 2019, cu 40 milioane contacte în ultimele trei luni, reprezentând o creştere de 40% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2018", se mai arată în documentul citat.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Mii de zboruri anulate în toată Europa din cauza unei greve

Veşti proaste pentru cei care au programate, zilele...

Obligații noi pentru bănci față de clienții cu credite

Într-o mișcare care ar putea aduce un val de alinare...

Tesla promite că va fabrica maşini mai ieftine

Tesla a anunţat că va introduce noi modele la începutul...

Germania estimează o creştere economică de 0,3%

Miercuri, în cadrul unei conferințe de presă la Berlin,...

Start-Up Nation. Condiții noi pentru cei care vor să aplice

Ministerul Economiei și Antreprenoriatului propune o...

Tesla propune o nouă mașină-minune. Cât mai repede posibil

Și ce dacă rezultatele financiare pe primul trimestru al...

Boeing va plăti în avans pentru a-și menține producția

Producătorul american de avioane Boeing va plăti un...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel