Gerocossen a intrat pe piața biocidelor
Autor: Matei Ion
Data publicării:
Gerocossen produce biocide aprobate de Institutul Cantacuzino
Gerocossen produce biocide aprobate de Institutul Cantacuzino
Gerocossen, brand-ul românesc de produse cosmetice cu tradiţie de 30 de ani, lansează gama Ultra Sept, ce include produse cu efect biocid, acestea fiind disponibile în cantităţi de 1 litru şi 5 litri, urmând să fie dezvoltate şi alte variante, a anunţat vineri compania.

"Gelul dezinfectant Ultra Sept conţine 70% alcool şi un mix de eucalipt şi lămâie. Acesta distruge 99,9% dintre germeni. Produsul prezintă activitate bactericidă faţă de E.coli, Staphylococus aureus, Pseudomonas aeruginosa şi activitate fungicidă faţă de Candida albicans şi Aspergilus niger. Ultra Sept poate fi aplicat confortabil de mai multe ori pe zi, fără a usca pielea mâinilor.", se menţionează în comunicat.

Potrivit companiei, prin OUG 67, publicată în Monitorul Oficial în 12 mai 2020, avizele pentru noile biocide produse de către Gerocossen, în gama Sept, valabile iniţial în perioada stării de urgenţă, au fost prelungite pentru încă 12 luni.

Compania Farmec. Decizie privind producția de biocide

"Vom continua să extindem acest segment pentru a ne asigura că acoperim toate nevoile pieţei, fie că este vorba despre igiena personală sau a locuinţei, fie că vorbim despre business-uri.", afirmă Stanca Cismaru, director general Gerocossen.

Gama de produse igienizante este completată de Ultra Clean, ce cuprinde o serie de geluri şi loţiuni cu 70% alcool, dar şi Ultra Care, o cremă pentru mâini intens regenerantă, realizată pe bază de uleiuri naturale bogate în vitamine şi nutrienţi: ulei de cătina, ulei de morcov şi Aloe Vera.

Gerocossen este o companie românească, înfiinţată acum 30 de ani de către trei antreprenori locali - Stanca Cismaru, Elvira Sas şi Radu Aurel Bogdan, cu background în industria cosmetică. Cei trei au îmbinat know-how-ul şi noile tehnologii cu puterea recunoscută a plantelor şi ingredientelor naturale şi au creat astfel unul dintre primele branduri autohtone pentru produse de înfrumuseţare. Produsele realizate în fabrica din Pipera sunt comercializate în hipermarketuri, supermarketuri, magazine de specialitate, reţele de farmacii şi plafaruri, precum şi în magazinul online dedicat.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Bosch avertizează asupra unui posibil nou val de concedieri

Orice reduceri de personal vor fi efectuate "cu simţul...

Mai multe servicii BRD nu vor fi disponibile. Anunţul băncii

BRD anunţă noi lucrări de mentenanţă a sistemelor...

De ce România riscă să piardă banii din PNRR. Răspunsul MIPE

Comisarul european Celine Gauer, responsabil în cadrul...

Alți doi Arnault intră în board-ul grupului LVMH

În vârstă de 31 și 29 de ani, Alexandre și Frédéric...

Prețul petrolului s-a stabilizat după o scădere abruptă

Prețurile la cele două referințe de petrol au recuperat...

CEC Bank sărbătorește 160 de ani cu un logo aniversar

CEC Bank sărbătorește anul acesta 160 de ani de la...

Miliardarul care râvnește la Royal Mail, Poșta britanică

Este vorba de miliardarul ceh Daniel Kretinsky care a...


pixel