COVID-19. ANAF, prima instituție care spune cum va funcționa în contextul epidemiei
Autor: Matei Ion
Data publicării:
Licitație ANAF pentru lucruri confiscate
Licitație ANAF pentru lucruri confiscate
Agenţia Naţională de Administrare Fiscală reaminteşte contribuabililor că obligaţiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanţă, în contextul răspândirii infecţiei cu coronavirus (COVID-19).

Conform unui comunicat al instituţiei, remis luni AGERPRES, depunerea declaraţiilor fiscale se poate face fie online, fie prin intermediul Spaţiului Privat Virtual (SPV), servicii electronice oferite de ANAF şi MFP. Astfel, declaraţiile se pot depune prin intermediul portalului www.e-guvernare.ro, utilizând certificate digitale calificate.

Formularele/declaraţiile fiscale care nu se pot transmite pentru moment electronic pot fi transmise de contribuabili şi prin fax sau servicii de curierat, precizează ANAF.

În ceea ce priveşte efectuarea plăţilor, acestea se pot realiza prin internet banking şi pe site-ul www.ghiseul.ro.

Informaţii generale în domeniul fiscal şi IT pot fi obţinute prin apelarea Call-center-ului, la numărul de telefon 031.403.91.60. Totodată, informaţii în scris pot fi obţinute de contribuabilii înrolaţi în Spaţiul Privat Virtual prin intermediul formularului de contact disponibil în acest serviciu. Ei pot obţine informaţii generale în domeniul fiscal şi IT, precum şi informaţii privind situaţia fiscală proprie.

Covid-19: Oficialul unei bănci a fost testat pozitiv

Contribuabilii care nu sunt înrolaţi în Spaţiul Privat Virtual pot obţine informaţii generale în domeniul fiscal şi IT prin intermediul formularului de contact de pe site-ul agenţiei.

Potrivit ANAF, contribuabilii pot obţine noutăţi legislative în domeniul fiscal prin accesarea serviciului Buletin informativ fiscal, disponibil în Spaţiul Privat Virtual şi pe site-ul instituţiei.

De asemenea, contribuabilii pot solicita ANAF comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitări în acest sens prin intermediul formularului de contact, serviciu disponibil atât în Spaţiul Privat Virtual, cât şi pe site.

Agenţia Naţională de Administrare Fiscală informează contribuabilii că lucrul cu publicul se desfăşoară în unităţile fiscale exclusiv în incinta spaţiilor destinate primirii contribuabililor.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Producţia de cărbune a României continuă să scadă

Institutul Naţional de Statistică a publicat o analiză...

TikTok renunță voluntar la plata recompenselor

TikTok a anunțat miercuri că va suspenda "voluntar"...

Schimbări la vârful Allianz-Țiriac Pensii Private

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă...

Revolut face angajări în România

Compania Revolut angajează la nivel global, inclusiv în România.

Preţul cafelei nu va scădea prea curând. Care sunt motivele

Veşti proaste pentru iubitorii cafelei.

Valoarea acordului Aramco - FIFA, pusă la secret

FIFA a anunţat acordul global cu Aramco.

Programul magazinelor Carrefour de 1 Mai şi Paşte 2024

Programul magazinelor Carrefour în perioada...

BHP vrea să ”aprindă” întreaga industrie a cuprului

Anglo American a confirmat primirea unei oferte de...

România are încă un aeroport la standarde Schengen

Lucrările de modernizare și extindere a Aeroportului...

EasyJet recrutează: Are nevoie de 1.000 de piloți

Compania aeriană britanică deschide un program de...

Iti place noua modalitate de votare pe DCBusiness.ro?

pixel