Ce se ÎNTÂMPLĂ cu aceste MAȘINI până în 2030
Autor: Antonia Popescu
Data publicării:
Ce se ÎNTÂMPLĂ cu aceste MAȘINI până în 2030
Ce se ÎNTÂMPLĂ cu aceste MAȘINI până în 2030
Modelele Jaguar Land Rover (JLR) vor fi integral electrice până în 2030, grupul de lux alăturându-se astfel cursei globale a producătorilor auto care dezvoltă vehicule cu emisii zero, în perspectiva interzicerii vânzărilor de maşini noi alimentate cu combustibili fosili, transmite Reuters.

JLR, deţinut de grupul indian Tata Motors, a anunţat luni că brandul Jaguar va fi în centrul planurilor de electrificare, cu un model pur electric construit până în 2025 pe noua platformă pentru maşini electrice. În urma anunţului acţiunile Tata Motors au urcat cu 3%.

În următorii cinci ani, Land Rover va lansa şase modele pur electrice, primul urmând să apară în 2024. Compania va păstra deschise toate cele trei fabrici din Marea Britanie.

Majorarea alocațiilor. Precizări făcute de Ministerul Finanțelor

JLR va cheltui anual aproximativ 2,5 miliarde de lire sterline (3,5 miliarde de dolari) pentru electrificare şi dezvoltarea de servicii pentru vehiculele conectate.

JLR intenţionează să ajungă la un nivel net zero al emisiilor de dioxid de carbon până în 2039.

Luna aceasta, directorul general al Porsche, Oliver Blume, a anunţat că până la finalul acestui deceniu peste 80% din toate vehiculele sport de lux vândute de companie vor fi electrice. Porsche este cea mai profitabilă marcă din portofoliul grupului german Volkswagen AG, iar succesul său este vital pentru tranziţia grupului la vehiculele electrice.

Vânzările de automobile electrice şi hibride în Uniunea Europeană s-au triplat anul trecut, depăşind pragul de un milion de unităţi şi fiind responsabile pentru mai mult de 10% din numărul total de vehicule vândute, arată datele publicate de Asociaţia Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).

Pe lângă faptul că trebuie să îndeplinească noile ţinte stricte privind emisiile de carbon introduse în UE, producătorii auto au beneficiat şi de subvenţiile guvernamentale pentru vehiculele electrice, subvenţii care au fost incluse în programele naţionale de revenire din pandemie, în special în Franţa şi Germania. În consecinţă, în 2020 vânzările de vehicule complet electrice s-au dublat până la 538.772 unităţi de la 247.854 unităţi în 2019. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCBusiness și pe Google News

Ţi s-a părut interesant acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCBusiness pentru a fi la curent cu cele mai importante ştiri despre evoluţia economiei, modificările fiscale, deciziile privind salariile şi pensiile, precum şi alte analize şi informaţii atât de pe plan intern cât şi extern.

Reperele zilei

DC Media Group Audience

Ştiri Recomandate

Florin Georgescu (BNR): Avem un capitalism semi-socialist

Asociaţii şi acţionarii companiilor au bani să le...

ANPC verifică magazinele online Temu și Shein

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor...

Directorul JPMorgan, vești bune despre economia americană

Anul trecut, banca pe care o conduce Jamie Damon, a...

Deturnare de ... aluminiu la Bursa Metalelor de la Londra

Nu a durat mult până când cineva a găsit o modalitate de...

Cum poate achiziționa China cipurile Nvidia interzise

Altfel spus, nimic nu este imposibil.

Curs valutar BNR. Una caldă, alta rece pentru leu

Curs valutar BNR, 23 aprilie 2023.

Șoferii pot achita Rovinieta pentru 10 zile prin SMS

O veste bună vine pentru șoferii care au nevoie de...

Adunarea generală a L’Oréal, „un start-up vechi de un secol”

Numărul unu mondial al produselor de frumusețe a...

Cum cad românii victime ale fraudelor online. Raport Revolut

Revolut prezintă primul său raport global despre...

Google face o nouă investiție majoră într-un centru de date

Google a ales Olanda pentru noul său centru de date în...

Tranzacţie pe piaţa românească de software

Adnumus intermediază cu succes achiziția de către Eleco...


pixel